Småfynd!

Fredag härliga fredag! Började min morgon med en långpromenad med min käre vän Elin. En ca 11 km lång promenad, vilket betyder en massa prat i en och en halv timme. ett vädigt bra sätt att ta igen allt man missat när man inte setts på 2 veckor =)
Kom hem hungrig som ett svin och åt en rejäl frukost och drack uppiggande kaffe.

Planerna var att jag skulle plugga hela dagen och ta ett styrkepass på gymmet.
Men jobbet ringde. Så fick arbeta mellan 11-16!

Därefter var Linus och jag på Erikshjälpen, och jag gjorde lite fynd!
Lite småvaser som jag tänkte ha tussilago och snödroppar i!


Kommentarer
Postat av: Ida

Fina fynd. Det är alltid roligt att ha prylar som man är lite mer speciella och inte det som alla andra har :) kram Ida

2010-04-10 @ 13:46:22
URL: http://lalaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0