Snart slut på skiten!

Min dag idag har verkligen bara bestått av plugg. Kemi hit och kemi dit. Och det vill verkligen gå in i hjärnan. Hur mycket jag än sitter med det. Vill bara bli av med det nu, så jag kan njuta av ledighet i en månad sen. Innan nästa tentaperiod.

Men i helgen kommer det bli toppen. Vi ska till Kalmar till våra kära vänner.
Skoj skoj, och allt lika kul och se vad det blir för god mat =)





Ska försöka att bara koppla av i helgen, njuta av ledighet, gott sällskap, god mat, shopping och så ska jag försöka ta lite mer kort!

Önska mig lycka till på tentan imorgon!

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh vad vi ska ha kul =). Koppla bort all plugg gumman, och jag lovar att vi ska ta masso av "fjortis-kort". Önska dig all lycka till. Håller tummarna stenhårt! Ses i eftermiddag sötnos :)

Puss och Kram

2010-04-23 @ 08:03:34
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: Lina

ååh jag är också inne i en tuff tentaperiod...längtar tills det är över!!! :)

2010-04-23 @ 15:07:46
URL: http://www.linastraningsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0