Tufft cykelpass!

Blev inget handlat till balkongen idag. Både Linus och jag var trötta och hade noll inspiration. Får hoppas vi hittar nåt snart. Vill så gärna göra iordning på vår lilla balkong, och göra den riktigt mysig.
Skaffa mysiga, färrgglada kuddar, ljuslyktor och fina blommor.
Just nu ser inte blommorna allt för roliga ut! Gröna fingrar är det sista jag har tyvärr! =/


Blommorna på vår balkong ser inte så glada ut!

Stack till gymmet när jag kom hem. 60 tuffa och svettiga minuter på cykeln blev det. Körde backe upp, backe ner. Härligt att få kämpa lite. Efter cykelpasset fick sig magen en omgång innan jag åkte hem och åt ett gott kvällsmål.
Yoghurt, musli och macka!



Fick mig ett ryck och städade lägenheten, så nu slipper jag det imorgon! Då ska de njutas av FREDAG!

Nu blir det te och Vampire diaries.


Kommentarer
Postat av: jonna

vampire diaries var sjuuukt bra idag!



fina bilder med kameran du :) real nice!

2010-04-08 @ 21:05:39
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0