En helg i Kalmar!

Hemma från en helg i Kalmar stad! En mysig och solig stad med utsikt över Öland!
Åkte direkt dit efter min kemitenta, som jag hoppas gick bra i alla fall.
I Kalmar bjöds det på trerätters, vin, spel, snack, snacks och en övernattning på soffan =)
Trevlig kväll med trevliga vänner.





Lördagen började en promenad längs havet med Victoria, solen sken, och sen handlade vi frallor, drack kaffe och åt frukost med våra män! Däreftr väntades shopping och en öl i solen! Kändes verkligen som sommar där ett tag.
Sega som vi var efter en dag med shopping, bestämde Victoria och jag för att gå en promenad. Skönt och riktigt mysigt att gå längs havet, förbi slottet och förbi alla fina gamla hus. Jag vill med bo vid havet ju! =)




Kvällens middag åts på den italienska restaurangen Ernesto. Och självklart åt vi stenungsbakade pizza!
Sen lockade soffan, godis, Millenium och sängen! Lugn och skön kväll! Och alla var väldigt trötta kan jag säga. Slocknade direkt.




Idag sov vi ut, åt frukost, gick på IKEA innan det var dags för Linus och mig att lämna Kalmar och bege oss hemåt till lilla Sävsjö igen.

Tack för en trevlig helg, underbara vänner! <3

Men som man säger: "Borta bra, hemma bäst"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0