En helg i estocolmo!

I fredags jobbade jag bara 2 timmar, för resten av dagen hade jag tagit ledigt för att följa med familjen till Stockholm! Vi åkte tog upp, checkade in på ett fint hotell i Solna. Alla utom jag hade biljetter till DN-galan, så jag stannade kvar vid hotellet. Gick och shoppade, köpte med mig en massa gott upp till rummet och låg och läste en bok hela kvällen. Skönt att ha lite egentid.
Lördagen började med en god hotellfrukost. Sen stack mamma och jag in till stan, och shopping stod på schemat. Inhandlade en massa saker till resan och lite annat smått och gott!
På eftermiddagen var det dags att åka ut till Stadion för att se Pär tävla i DN-galan youth. Regnet bara öste ner, och resultaten för dem tävlande var kanske inte dem bästa. Men Pär vann iaf höjdhoppet för sin åldersklass och vann en fin "diamant" =)
På söndagen var vi hela familjen samlade, och vi fikade och gick i affärer.
Familjen Karlberg åker tunnelbana!
Tack för en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0