Sommar = dåligt bloggande

Sommaren = dålig blogguppdatering.

Ja, så är det verkligen. Funderade ett tag på om jag skulle lägga ner den helt och hållet. Men sen tycker jag det är ganska kul att skriva här ibland. Och det är kul att gå tillbaka sen och se vad man gjort!

Men vad har hänt sen min senaste uppdatering.

Grillkväll hos systern och hennes man ute på landet. Mysig kväll och god mat och vin =) gillas!


Fisketur och solning i det gröna!



Tjejträffar med min underbara vän Jonna =)


Min födelsedag och en oväntat tripp till Helsingör och Sofiero med föräldrarna! Ni är underbara <3
Där tittade vi på mysiga hus, fikade, var på muséet Luisianna, åt lunch vid hamnen och bara hade de skönt!







Grillkväll hos mormor och morfar, fast med  lite regn!


Och sen har den mesta tiden av sommaren bestått av jobb, träning, mat, sova och jobb igen.


Men än så länge har sommaren varit bra. Jag tycker om dagarna då det regnar nu. För det känns så höstigt. Och jag kommer ju missa hösten hemma i år, så därför gör det mig inget att jag får den nu :P
En massa roliga reseprylar har jag köpt, och mer ska det bli, för i helgen åker jag till Stockholm en sväng och har semester. Då väntas friidrott, shopping och Skansen!

Hoppas er sommar har varit bra!

Ska skriva snart igen! Promise.

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bäst Marie! Kram

2010-08-03 @ 14:15:49
Postat av: Stefan

Hej! Nyligen bestämde jag mig för att publicera Sverigs alla bloggar relaterade till hälsa. Däribland ämnen såsom viktnedgång, träning, sjukdommar, mental hälsa, livsstil, mm. Eftersom din blogg passar in där så skulle jag gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-04 @ 00:01:38
URL: http://biggest-loser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0