Utan socker i 4 veckor!

Ena stunden sitter jag inne och kolla på film, dödstrött efter en dag på jobbet, supersöt sugen så jag håller på att äta upp fingrarna( 4 veckor utan nån choklad).
Helt plötsligt får sambon ett ryck och vi bestämmer oss för att ge oss ut och springa i kvällssolen. En backig och svängig runda. Svetten som rinner, flås, och sötsuget är som bortsprunget. Extra kul är det att jag och sambon sprang tillsammans. En kul sak och göra ihop tycker jag.
Nu får det bli en god hallonsmoothie på de! Och fira att vi varit duktiga och klarat oss utan socker i 4 veckor =) Tjihooo!

Kommentarer
Postat av: Thomas A

Grattis till dina fyra veckor utan socker!



Jag tog själv bort socker, mjöl, pasta, ris etc. i början av januari. En av anledningarna var att jag ville se om det var möjligt att träna i den mängd som jag gjorde och även kunna öka på mängden utan att äta massa kolhydrater. Efter två månader utan kolhydrater så åkte jag Vasaloppet utan kolhydratuppladdning, eller rättare sagt utan kolhydrater alls och det gick hur bra som helst. Sedan dess har jag fortsatt att utesluta socker och andra raffinerade kolhydrater, endast frukt och grönt ingår i min kost numera.

2010-08-21 @ 15:13:59
URL: http://thomastranar.blogspot.com/
Postat av: Clara

älskar sånna där löparryck, det blir alltid de bästa turerna!



svar: åh, vad roligt, åker ni ner för att resa runt, plugga, jobba? Ni kommer älska Australien :) Vanligtvis springer jag endel men har kommit av mig för tillfället.. Så jag har tyvärr ingen koll alls på vilka lopp som finns. För några veckor sen hölls ett lopp från sydney city ut till bondi som heter city2surf, jag var sååå sugen på att springa det men tyvärr blev det inte av. googlade lopp nu och hittade ett (1 mil) som hålls i sydney den 7e november, här är adressen: http://www.run4fun.com.au/

2010-09-06 @ 13:12:02
URL: http://collman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0