12 kilometerspass!

Klockan är 10 och jag sitter och dricker kaffe efter en skön och välförtjänt dusch.
Steg upp klockan 7 idag, vilket är sovmorgon för mig!
Satte mig i soffan, tände ljus, kollade på "Vakna med the voice" och åt havregrynsgröt med banan och kaffe på det.
Mysmorgon, och ingen stress, innan jag stack till gymmet för att springa långpass.
Blev så arg att tv-apparaterna inte fungerade idag heller. Andra gången jag springer långpass utan tv-apparater, och ingen musik hade jag med mig. Tänk vilka problem. Haha.
Man ska springa ute ju då har man en massa att titta på.  Men som tur var gick det ganska bra ändå.
65 minuters löpning stod på schemat idag, vilket blev 12 km för mig.
Riktigt skönt att komma upp i lite längre distanser.
Min kropp är inte riktigt van vid det nu. Har mest blivit rundor under milen nu det senaste, så det är dags att börja springa lite längre.
Nästa veckan ska det springas 75 minuter. Alltid kul att se hur långt man kommer på en viss tid.
Och blåsan på min fot har blivit ännu värre.
Kände som tur väl var inget när jag sprang, men när jag gick hem, då ländes det kan jag säga. Ajaj!
Åt ett rejält mellanmål när jag kom hem, grov macka med kalkon, paprika och avokado. Mumsfillibabba! =)
Nu åker jag snart och jobbar, och det ska nästan bli lite kul idag =)
Man blir glad av att träna, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0