40 minuterslöpning!

Dagens träning

Inte alls peppad på träning idag när jag kom hem från skolan. Men jag drog mig till gymmet ändå. På med pulsklockan och de nya träningsdojorna och gå de lååånga 500 meterna till gymmet. '
Väl där var det "knöckafullt", så fick vänta en kvart innan något löpband blev ledigt.

Men sen, när jag äntligen fick springa kändes det bra. Skönt att springa av sig i 40 minuter!
Lagom tempo idag, och inget ont i foten. Kan inte förstå att jag blivit så frälst i just löpning. Jag som hatade det förr. Men som jag sagt innan, så har man en slags hatkärlek för löpning!



Efter löppasset fick det bli lite magträning innan jag begav mig hemmet igen, nöjd och belåten.
Och sambon hade lagat god mat till mig! Och nej, ingen onyttig mat. Han kan laga nyttigt han med ;)

Ikväll blir det till att dricka te i mina nya tekoppar, äta frukt och kolla på "Halv åtta hos mig".

Ciaociao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0