75 minuter!

Okej, jag måste erkänna. Har inte alls blivit så mycket plugg idag, som jag hade hoppats på.
Men dagen är ju som tur väl är inte slut än.



Gick halv 8 och åt en banan innan jag stack till gymmet. Dagens löppass bestod av 75 minuters löpning. De första 45 minuterna sprang jag lugnt. Var så himla stel i kroppen, även att jag hade värmt upp innan.
Och en sak som gör mig irriterad är att ALLA pulsband är för stora för mig. Går inte att spänna åt mer under brösten, och det känns som att det ska kanna ner hela tiden, så måste dra upp det hela tiden. Och idag när jag sprungit 35 minuter råkar jag dra bort sensorn på bandet, så all data som förs till min pulsklocka försvann.
Ja, som sagt, teknik och jag går nog inte så bra ihop trotts allt.
Ökade i alla fall tempot det sista av rundan, och hela kalaset slutade på lite över 13 kilometer.
Skönt pass, men mitt skoskav verkar inte vilja försvinna. Compeeddags kanske?!



Stack hem och åt en rejäl frukost när jag kom hem, gröt och avokadomacka.
Sen stack Linus och jag iväg till Vetlanda och storhandlade på Willys och fikade.
Var verkligen välbehövligt. Så nu är hela kylen och frysen full med mat!



Min eftermiddag har mest bestått av plugg och kaffe!
Börjar fatta lite av fysiken nu, och då blir allt mycket lättare! =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Compeed är grymt, brukar springa med det på göteborgsvarvet bara för att jag itne ska få skoskav ;)



Svar: Okej, låter grymt :) Jag har ju som sagt aldrig provat att springa inomhus, utan jag springer alltid ute men under perioden då det är halt ute som nu, då springer jag inte alls, utan då håller jag mig till fotbollen :) Har även börjat spela handboll nu, så gör det med. Sen rider jag också.

2010-02-17 @ 16:56:29
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: M A R i E (Mandelström På Ärten)

Jag äter också alltid gröt till frukost, gott och nyttigt. =)



Vad kul! Var ska du åka? Jag har mest varit i Perth och runt omkring här och det är helt fantastiskt. Dock så åker ju de flesta till östkusten. Om du ska åka hit så kan jag ge en hel del tips. =)

Kram!

2010-02-18 @ 01:51:55
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0