Bad saturday!

Min lördag blev inte alls som jag tänkt mig. Var egentligen tänkt att jag skulle jobba 9-14, sen springa intervall och därefter göra sig iordning för att åka till Jönköping och handla på IKEA, fika på nåt mysigt fik, och därefter äta ute tillsammans med min sambo.
Men efter jobbet var jag helt slut och mådde illa, så slängde mig i sängen och låg där i 2 timmar, och då kändes de inte lönt att åka iväg nånstans.
Så blev hemmaplan idag igen =/ Jag som så gärna hade velat komma iväg. Känns inte som man gör annat än att jobba och plugga. Kan vara skönt och komma iväg från vardagen och unna sig nåt kul för en gångs skull. Få lite ny energi. Menmen! Så är det ibland.
Får bli nya, lite gladare tag imorgon.
Hoppas ni haft en bra lördag i alla fall! Kramkram.

Kommentarer
Postat av: jonna

fy vad segt o må dåligt en lördagkväll ju.. hoppas du blev bättre sen :)

2010-02-27 @ 21:37:40
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tråkigt att Du inte kände Dig riktigt kry! Men om man vänder på det hela så har Du sparat in en del pengar som kan spenderas en annan dag :)



Krya på Dig!

2010-02-27 @ 23:19:00
URL: http://bumbisplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0