Choklad ger träningslust!

Vet ni vad jag gör nu?
Jag ligger i sängen efter en varm lång dusch, och klockan är bara 20.45. Tänkte ligga här och kolla på tv, och kika runt på nätet. Så skönt när man äntligen får en lugn stund.
Och sambon är på kurs fram till på lördag, så jag får testa på att leva singelliv några dagar nu =)
Kom hem tidigt från skolan idag och begav mig till gamla hemmet och tog en kaffe med papsen.
Kände mig inte riktigt pigg innan på bussen. Seg och trött, men lite mörk choklad gjorde susen.
Så efter kaffet stack jag till gymmet. 45 minuters cykling och styrketräning armar.
Och förresten, jag har träningsvärk i magen idag från gårdagens tuffa magpass. Told ya ;)
Mörk choklad är så otroligt gott. Mycket godare än vanlig mjölkchoklad tycker jag.
Och jag mår verkligen bra om jag får i mig lite kakao. Då blir jag pigg och på bra humör =)
Imorgon börjar jag dagen med lite sovmorgon(till klockan halv 8), sen en långpromenad med Ines och frukost hemma hos mig. Därefter blir det jobb 14-21 på badhuset.
På lördag hoppas jag att jag är ledig, för då vill jag städa hemma, springa intervallpass, åka till erikshjälpen och se om jag hittar något mysigt man kan göra iordning.
Sen på kvällen kommer älsklingen hem, och då ska vi äta gott och kolla på Melodifestivalen.
Helg på ingång. Igen?! Tiden går så otroligt snabbt, och det gillas STARKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0