Diagram över träningen!

Dagens träning: Tröskelpass 40 minuter + styrka ben



Så här såg dagens träning ut när man tittar på diagrammet. Har inte kommit på hur man kan föra över diagramen direkt än, så får kopiera in. Men ni ser ju i alla fall hur det ser ut.
Körde 40 minuters löpning på bandet idag, vilket blev 7,8 km.
Har fortfarande väldigt svårt att springa efter pulsen. Vill ju springa så mycket snabbare. Egentligen är det meningen att jag ska ligga mellan 164-169 på ett tröskelpass.
Men som ni ser så ligger jag mellan 168-180 slag/minut.
Det varierar lite allt eftersom jag höjer och sänker tempot.
Dagens pass kändes sådär. Fick lite ont i benet idag igen =/ Och nu är jag helt öm.
Men hoppashoppas verkligen inte det börjar komma tillbaka igen. Det vill jag verkligen inte.
Speciellt inte nu när allt känns så bra, och när det "bara" är 3 månader kvar till Gbg-varvet.

Så nu vila till onsdag! Då är det långpass igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0