Effektiv dag!

Blev ingen skola för mig idag. När jag såg att termometern stod på -20 grader valde jag att stanna hemma i en varm lägenhet istället för att sätta sig i en iskall buss för att gå 3 timmar på föreläsning.
Men jag gick i varje fall upp kl. 7 och satte igång med plugget direkt. Duktigt va?

Och vid 9-tiden tog jag en paus och stack till gymmet. Skönt att släppa alla formler och träna lite.
Blev 40 minuters löpning och sen lite styrka ben. Sen stack jag hem igen och satte mig med böckerna.

Har verkligen haft effektivt arbete idag, och det känns som att jag börjar lära mig nu! Skönt det.
Lagade middag till sambon när han kom hem.
Kyckling och wokgrönsaker i tortilla. Gott, smidigt och nyttigt!



Och nu i eftermiddag ännu mer plugg, kaffe, fika, en promenad och nu kvällmat.
Nu väntar lite mer plugg. Sen är det dags för sängen.

Hoppas ni haft en bra dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0