En massa träningsprylar!

Äntligen en "ledig" dag. Bestämde mig sent igår att jag skulle strunta i att åka in på föreläsningen idag, och istället försöka plugga hemma och ta igen allt jag missat. Kommer bli en hel del plugg dem närmaste veckorna känner jag, men det är bara att bita ihop. Bara 3 månader kvar.

Gick i alla fall upp klockan 7 idag och åt frukost innan jag satte mig med fysikböckerna.
Sen blev det gymmet med älsklingen.

Dagens pass:
Tröskelpass 40 minuter.
Idag kopplade jag faktiskt in all träningsutrustning ;) Haha! Nä, det låter lite överdrivet kanske.
Men det är en hel del man ska springa med om man vill se all info efteråt. Bla. pulsklocka, pulsband och stegmätare på foten.



Skulle ha sprungit 40 minuter idag, men efter 30 minuter började mina fötter somna. Antagligen för att jag knutit snörena för hårt. Så jag bestämde att jag skulle springa 35 istället. Och det var skönt att stanna sen och "lätta på trycket" från skorna. Annars gick löpningen kanon idag.
Kul att se diagramen på datorn med, sen när jag lyckades föra in allt. Tog sin lilla tid ;)


Nu i eftermiddag har jag varit på biblioteket och lånat en bok, varit och småhandlat, druckit kaffe med Ines, och nu blir det mer plugg, middag och sen "Halv åtta hos mig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0