Intervaller på morgonen! Bra eller dåligt?

Lördag morgon, och jag är pigg och glad!
Blev en lugn kväll för mig igår efter jobbet. Var så himla trött, så jag köpte med mig tortilla och godis, och åkte hem och gjorde tortillapizza och landade i soffan hela kvällen med godis och annat gott.
Kollade på Let's dance och Solsidan, sen somnade jag gott vid klockan 22 en fredagkväll. Är man trött så är man.


Men steg jag upp klockan 7 för att hinna till gymmet. Åt frukost och vilade magen lite innan jag stack iväg. Viktigt att äta innan, speciellt idag, då det stod intervallpass på schemat. Var riktigt seg i kroppen, så fick bli en lång uppvärmning idag. Inte det bästa att springa intervallpass klockan 8 på morgonen kanske. Men för att hinna med det idag, så måste jag tyvärr springa det tidigt.
Sprang 1,2,3 minuter, sen vila 2 minuter, och sen 3,2,1. Sen nedvarvning efter det.  Körde även lite styrketräning för ben och mage. Har inte blivit någon styrka alls denna veckan.
Nya tag nästa vecka! Då har jag inte riktigt lika fullt upp.
När jag kom hem drack jag underbart kaffe och åt knäckisar med avokado och ost. Mumma!



Nu blir det jobb 11-17. Sen ikväll ska jag tillbaka till badhuset, för då ska vi ha "Sparty". Spa+party! Hihi.
Kommer bli mys. Mamma bjuder på mat, och sen väntas det annat mys. Kommer nog bli en avkopplande kväll med nära och kära!


Ikväll får jag träffa mina syskon <3

Hoppas er lördag blir bra! Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0