Lediga lördan!

Härligt att ha en ledig dag! Vakande iofs väldigt tidigt, halv 8, pigg som en lärka! ;) Men skönt att ligga i sängen och äta frukost och kolla på tv. Sen kom mamma och v åkte ner och tittade på Erikshjälpen. Köpte en vas som jag satte tulpaner i, och en hjärtformad "kruka" som jag satte ett ljus i.


Fynd från Erikshjälpen, hela 25 kronor!

Mamma kom upp en sväng till mig på fika ostkaka innan jag åkte till gymmet för att springa intervallpass. Det var 3 veckor sen sist nu, så det var på tiden. Körde 1,2,3,2,1 intervall. Först 1 minut, sen 1 minuts vila, sen 2 minuter och 1 minuts vila osv. Och pulsen skulle ligga runt 175-179. Har inte riktigt kommit in i det där med att använda pulsklocka. Men jag tror det blir lättare sen när man springer utomhus ;)



Skönt när träningen är över, även att det är kul att träna. Har duschat och gjort fint här hemma nu till Linus kommer hem.Så ikväll blir det lördagsmys med vin, fläskfilé, hasselbakspotatis, beasås och annat gott! Och så Melodifestivalen får set säkert bli. Även att man varje år säger att man inte ska kolla på skiten. ;)

Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det var ju riktigt snygga grejer. Man kanske ska kika in på EH någon gång :).



Hoppas ni får en mysig afton. Vi ska oxå käka fläskfilé. MUMS!



Ni får snart titta ner igen. Nu börjar det går mot ljusare tider och det blir finare och finare här nere för varje dag.



HA det kanon GUMMAN!



PUSS

2010-02-06 @ 17:32:46
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0