Lördag hemma hos mig!

Dagen har inte bestått av mycket nytta tyvärr. Men är man ledig så är man. Ibland behöver man nog inte göra någonting. Räcker med att gå utanför dörren för att få sig ett träningspass. Snösnösnö! Samtalsämnet nummer ett just nu.
Blev ingen träning för mig idag. Skulle egentligen bli ett hårt intervallpass, men jag kände att halsen inte kändes helt okej. Så fick bli kaffe hos Sarah istället. Kryper i kroppen när jag inte kan träna. Men förhoppningsvis vilar jag bort det "onda" så jag kan träna imorgon istället. Måste lära mig lyssna på min kropp. Och jag börjar bli bättre och bättre på det.
Nu sitter jag i soffan med min kära sambo. Dricker ett glas rött, lyssnar på favoriten Melissa Horn och väntar på att broccolipajen ska bli klar. Sen blir det lite lördagsgodis och en film. Så ser min lördagskväll ut. Mycket mer kommer nog inte hända.
Imorgon hoppas jag halsen känns bra igen. Då blir det TRÄNING. Och så ska jag jobba en sväng, 11-17 på badhuset. Kom och bada vettja!
Nej, nu ska jag njuta av min lördagkväll!
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0