Mysfrukost och städ!

Blev aldrig någon morgonpromenad idag. Fick ett sms av Ines när jag fortfarande halvsov där det stod att hon inte var sugen på en proemnad i dimma och -9 grader. Och när jag vakande till kände jag mig trött i hela kroppen, så för mig gjorde det ingenting att vi struntade i promenaden.
Hon kom i alla fall till mig och åt frukost. Havregrynsgröt, äggmackor och kaffe. Gotteliegott.
Mycket mysigare att äta frukost tillsammans med någon!
Enda sen hon gick har jag storstädat hela lägenheten.
Jag hatar verkligen damm, ligger överallt ju. Men nu är det fint ett tag i alla fall. Till Linus kommer hem imorgon.
Snart blir det jobb för min del.
Hoppas ni får en bra fredag och en massa fredagsmyyys!

Kommentarer
Postat av: Ines

gillar mysfrukostar med dig!

2010-02-06 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0