Nya löparskor!

Förlåt, det blir inte mycket tid över för bloggande just nu. Heltidsstudier, jobb, träning, tvätt och matlagning gör att det inte finns så mycket tid. Men nu har jag den första lugna stunden för idag.
Skönt att ha fått lite mat i magen, och slå sig ner i soffan och bara ta det lugnt. Men snart är det dags att lägga sig igen och ladda inför en ny lång dag.
Var hos fotexperten idag och gjorde en löpanalys. Hon kunde tydligt se på mina fötter redan innan jag sprang att jag pronerar, alltså att fötterna lutar inåt. Jag som tidigare trodde att jag hade "normala" fötter. Så det kan vara därför jag fått ont. Köpte ett par asics med pronationsstöd. Ska bli kul att testa dem på onsdag sen =) Ser redan fram emot det. Bilder på skorna kommer förhoppningsvis imorn ;)
Nu ska jag kolla in "Outsiders", där det handlar om människor med fettskräck!
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0