Soffan eller träning?

Slutade jobbet vid 13 idag.
Och när jag kom hem ställde jag mig frågan: Träning eller slapp i soffan? Inte lätt det där alltså ;)
Det är ju huuur skönt som helst att bara lägga sig i soffan, och titta på tv och inte göra någonting.
Men samtidigt tycker jag att det är så skönt att röra på mig. Speciellt efteråt. Då kan man verkligen njuta av att lägga sig i soffan.


Taggad för promenad!


Så jag bestämde mig för att ta en långpromenad. Tänkte att: "det hinner jag säkert innan snöstormen bryter ut". Men ungefär halvvägs på rundan började det blåsa och snöa ordentligt. Och givetvis har man en massa motvind. Men lyckades i alla fall ta mig runt, ca 1 mils promenad. Så det var extra skönt att komma in i värmen nu, och titta ut på stormen. 


Nu ska jag ta en varm dusch, tända ljus i lägenheten och fixa lite fredagsstämning här hemma.
Sen blir det god mat, och en välförtjänt slapparkväll!

Ha en mysig fredag kväll mina vänner!


Kommentarer
Postat av: jonna

oj. är det snöstorm där hemma redan? trodde den skulle komma imorgon.. här har det blåst rejält idag med, huu!



ha en mysig kväll :)

2010-02-19 @ 17:58:26
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: dietiststudenten

När man väl gjort det så har ju soffan aldrig varit så skön:)

2010-02-20 @ 10:21:38
URL: http://joannaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0