Sparty!

Lördagkvällen avslutades på ett trevligt, avslappnande och mysigt sätt.
I julklapp fick alla syskon en inbjudan till "Sparty" av våra kära föräldrar.
Mys på badhuset. Mamma hade gjort en god smörgåstårta som alla uppskattade.
Sen satte vi oss i bubbelpoolen och åt snacks och hade de skönt.




Sen var det dags för trekamp. Vattenrutchbanerace, bollkastning och "hålla-andan-under-vatten-längst"
-tävling! Efter tävlingarna satte vi oss i bastun, och vi testade kaffepeeling. Riktigt skönt, men annorlunda. Kropparna insmorda med kaffe och ansiktet med ansiktsmask. Det blev ett och annat skratt kan jag säga =)
Men man blev huur len som helst efteråt, och så luktar man kaffe! Haha!



Efter god mat, tävlingar, snacks och bastu, avslutade vi med dusch och hemmagjorda semlor.
Tack för en lyckad kväll! Jag älskar min familj <3

Har sovit som en stock inatt, och vaknade av att sambon fixat "Alla Hjärtans Dag"-frukost till mig.
Smoothie, macka, ägg, juice och kaffe! Gottgott.



Nu är det snart dags för jobb igen! 11-17!

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag, med mycket kärlek. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0