Strömavbrott på gymmet!

Var säkert inte meningen att jag skulle träna idag. Var supertrött efter jobbet. Men efter en kopp kaffe släpade jag mig till gymmet och ställde mig på bandet för att köra intervallpass. Och till min förvåning kändes det riktigt bra =) och kul var det med. Sprang 1,2,3 minuter och var inne på min 4:minutare när allt helt plötsligt blev mörkt, och bandet stängdes av. Strömavbrott! Åhhhh. Varför ska de komma när de gick så bra att springa? Kanske inte var meningen att jag skulle träna idag.
Så jag gick hem igen, helt mörkt i hela stan, förutom på vår gata! =) Lite komiskt faktiskt! så nu sitter jag här och bloggar medan andra sitter i mörkret och kurar. Mohaha!
Nej, nu ska jag inte vara elak!
Så inget effektivt träningspass idag inte. Men inte mitt fel!
Nu blir de en dusch, och sen te och mys!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0