Wokwok!

Nu har även tisdagen gått, och det känns så himla härligt. Kom hem halv 7 ikväll, och sambon hade lagat mat.
Wok med grönsaker, lövbiff, nudlar och cahewnötter. Det var smaskens! Tänk om han kunde vara lika duktig och ha maten klar varje dag! ;) Men det vore kanske för bra för att vara sant!
Wok är så gott, och man kan kombinera det med en massa olika saker. Kyckling, korv, lövbiff, bacon, bönor, nudlar, bulgur, massa grönsaker...och nötter i är jättegott. Och sen kan man ha en massa olika kryddor! Gottgott!



Idag är det semeldagen, och vet ni! Jag har inte ätit en endaste semla. Linus övertalade mig att man inte alls behöver någon semla bara för att det är semeldagen. Så vi sparar oss till helgen istället. Duktiga vi är va? =)

Imorgon har jag skolledigt, men det betyder inte ledigt, utan en massa plugg. Men jag hade i alla fall tänkt börja dagen med ett löppass på bandet. 75 minuters löpning. Hade tänkt springa lite lugnare imorgon! Vill riktigt njuta av mitt långpass! Sen kommer jag förhoppningsvis kunna koncentrera mig på plugg hela dagen lång!

Nu ska jag kolla på "House" och krama på min Linus! <3


Kommentarer
Postat av: Karin

Den woken ser riktigt god ut! Hoppas att semlan blir god till helgen!

2010-02-16 @ 21:22:23
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0