Alla har dåliga dagar!

Idag satte jag klockan på 7, även att jag är ledig hela dagen. Gick och gjorde frukost och la mig i sängen och åt frukost och tittade på nyhetsmorgon. Det är verkligen mysigt att börja dagen på det viset, även att man går uppp tidigt.

När frukosten lagt sig stack jag till gymmet för att springa långpass på löpbandet i 50 minuter. Men idag gick det hur dåligt som helst. Hade ingen ork, ingen motivation. Kändes som jag redan sprungit ett marathon innan =/
Så idag fick jag faktiskt gå emellanåt, och jag joggade mer än sprang. Men jag höll i alla fall på i 50 minuter,  ca 8 km. Men jag känner mig besviken att det gick så dåligt idag, när det kändes hur bra som helst i måndags. 
När jag kom hem körde jag lite magövningar.



Men kan bero på att det var en lång dag igår. Vakande och kände mig sjuk igår, med huvudvärk och ont i magen. Men som tur var så släppte det. Skola till 2, sen hem med bussen till kl. 15.50, sen jobb 16-21. Så det var full rulle, dåligt med mat, dåligt med vila. Så kan bero på det!
Men skönt att komma hem igår och min sambo hade kokat te, tänt ljus, tagit fram knäckebröd, skinka, ost och köpt en löptidning och lotter till mig.Han är bäst <3



Nu kommer snart Elin på fika! Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Håkan Jörgensen

Detta träningspass ska du bara glömma bort. Bry dig inte det minsta om hur det kändes, de negativa tankarna - glöm dem! Var istället stolt över att du genomförde passet trots dåliga förutsättningar och se det hela som ett "underhållspass".

/Håkan

2010-01-27 @ 15:51:26
URL: http://harry.lifeportalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0