Alltid ska det vara något!

Solen skiner och det ser helt underbart ute, tror det får bli en promenad sen i eftermiddag. Vill träna egentligen, men min kropp vill inte riktigt! Känns som att det alltid ska vara något. Just nu känner jag mig mer vältränad konditionsmässigt än vad jag har varit på länge, styrkan och orken är bättre än vad den varit tidigare.
Jag har fått in en bra rutin på träning, och börjar se resultat på löpningen.

Men tyvärr kommer det alltid något som förstör =/ Antingen blir man sjuk, skadar sig eller får ont någonstans.
För något år sen när jag tränad otroligt mycket så drog jag på mig en långvarig förkylning innan Göteborgsvarvet som aldrig ville släppa riktigt.
Förra året fick jag problem med mina vader, som gjorde att jag inte kunde springa utan att få kramp i vaderna.
Och nu när allt känns så bra har jag börjat få ont runt fotlederna, eller vad det nu kan vara. Det är inte benhinneinflammation i alla fall, för jag har mer ont nere vid foten. Känner mig helt öm, och det känns inte alls kul =( Men hoppas verkligen det kommer gå över, för jag vill ju så gärna springa!

På måndag ska jag till fotexperten för att pröva ut ett par nya löparskor, och då hade jag tänkt höra med dem om de har någon aning om vad det kan bero på, annars får jag gå vidare till en sjukgymnast.

Hoppas det försvinner så jag kan ge järnet sen!


Ajajaj!


Kommentarer
Postat av: Em

Du tror inte att det kan bero på att du tränar för mycket då? Att det sliter på kroppen och att det är därför du får ont? :/ Jag har börjat simma nu iaf (kors i taket) :D Blev dock lite besviken när jag inte kände någon träningsvärk alls, trots att jag gjorde 40 längder.. Hum. Aja, ha en mysig helg! Väntar på breven :)

2010-01-29 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0