Stockholmshelg!

Nu är jag hemma i Småland och tillbaka till lugnet igen. Har varit en kanonhelg! Stockholm är så otroligt mysigt, men jag tycker att det är en vår/sommarstad faktiskt. Mycket mysigare att vara där när det är varmt. Nu måste man gå runt i tjocka jackor och vantar. Så jag kan inte säga att vi sett sådär värst mycket av själva Stockholm, vi har bara gjort det som vi känt för. Vi har shoppat, fikat, bastat, ätit god middag, strosat i Gamla stan, skrattat en massa, provat en massa kläder m.m.


Stockholm here we come!

Efter att jag gjort mitt livs första maxtest i fredags begav vi oss till vårt hotell som låg mitt i city. Vi åt god thaimat, bastade och inhandlade en massa onyttigheter. Vi, eller speceillt jag, var helt slut efter resa, maxtest, bastu och mat..så vi slocknade ganska fort i de mjuka hotellsängarna ;) 



På lördagen stod det shopping på schemat, fast det blev inte mycket shoppat. Fortfarande en massa rea och rörigt överallt, så vi tröttnade efter ett tag och satte oss på ett mysigt fik i Gamla stan, och satt och tjabbade istället!



På kvällen gjorde vi oss iordning för en middag och kväll ute i Stockholm! Tur att man har en frisör med sig ;)
Tror inte jag haft så kul på länge. Mycket skratt och tårar tack vare min underbara vän Jonna!


Girls night out!

Söndag hade vi bara mysdag i Stockholm innnan vi begav oss hem till de smålaändska skogarna igen.
Vi är redan sugna på att åka iväg igen, fast då kanske det är dags för vårt livs största äventyr ;)



Tack för en superduperhelg <3


Kommentarer
Postat av: MALIN

fruktansvärt underbara bilder :)

2010-01-26 @ 21:17:58
URL: http://maaaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0