Födelsedagsfrukost!

Smög upp pigg som en lärka idag kl.7. Ställde mig i köket och gjorde scones, kokade kaffe och tände en massa ljus. Varför denna lyx en torsdag? Jo, min älskade sambo fyller 24! Hurrahurra!
Mysmorgon med god frukost och Wall E. Scones är helt underbart gott. Med en massa god sylt på. Yummie!
Fast kanske inte bra att äta varje morgon. Inte världens nyttigaste frukost  ;)


Bild: recept.nu


Min största kärlek <3

Har gjort en övningstenta nu på morgonen, och på den skulle jag ha fått helt klart godkänt.
Känner mig lite säkrare nu i alla fall, och det känns bra.

I eftermiddag blir det träning för min del, cykling + styrka som jag hoppat över hela veckan. Dumma Marie!
Sen får vi lite främmat i kväll. Födelsedagsfika för Linus! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0