Hej, mitt vinterland!

Vintern är härlig, i alla fall dagar som den här. Klarblå himmel, -15 grader, vindstilla och gnistrande pudersnö överallt! Linus och jag var ute och gick en runda runt sjön innan, och över isen. Känns så konstigt att gå över sjön som man badar i på sommaren!
Vi var helt vita av frost när vi kom hem sen. Stannade till på en varm kopp te hemma hos föräldrarna. Mysmys!




Imorgon startar mitt nya träningsprogram! Ska bli spännande, och jag hoppas löpningen kommer bli bra nu!
Börjar även blogga för Lifeportalen! 
Mer info kommer! 

Ny ska det lagas spagetti och köttfärssås! Tjohopp! 

Kommentarer
Postat av: Annica

Vackra bilder! Ja och jag bara måste få träna för att orka sitta still och plugga hela dagen. Annars brinner hjärnan uppkänns det som.

2010-01-05 @ 19:55:31
URL: http://langvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0