Hej, nya och gamla läsare =)

Besöksrekord på bloggen igår ;) Jättekul att fler hittat hit!
Då blir lilla jag glad och det blir bara ännu roligare att skriva tycker jag.
Idag har det känns det som att jag bara har ätit, pluggat, ätit, druckit kaffe, pluggat! Massa tal i huvudet. Det är så tråkigt när man hållt på med ett tal jättelänge, och sen blir det fel. Då försvinner all motivation till att börja om igen.
Men nu har jag äntligen lagt undan böckerna för idag. Min hjärna kan inte tänka mer nu. Det bara snurrar!
Så sitter bänkad i soffan med datorn på magen, och "Biggest Loser" på tvn. Och godissuget ligger på topp! Vad ska jag äta för gott ikväll? Apelsin? Linus och jag har säkert ätit 30 apelsiner på en vecka. Haha!
Imorn är det fredag igen, och morgonen börjar med en morgonpromenad tror jag ;)
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: malle

Hej!

Jättebra blogg, intressant läsning!=)

Vad pluggar du för något?

Sen så älskar jag intervaller men är inte så bra på det så undrar vad som menas med 4.50 tempo? Är den 1 km på 4.5 min?

Mvh

Malin

2010-01-10 @ 11:46:46
URL: http://ninjamalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0