Hel(ig)vilodag

Blev visst ingen morgonpromenad idag. När klockan ringde halv 8 var det så varmt och skönt i sängen. Ute visade det -16 grader. Brr! Vad hade ni valt?!

Så där i sängen tog jag beslutet att jag skulle ta en helvilodag idag! Inte ens en promenad. Ibland kan man behöva helvila, det är skönt. Så började dagen med en skön dusch och sen grötfrukost med sambon! Gott.

Nu har jag pluggat lite, går sakta men säkert in i huvudet. 1 vecka kvar till tenta, hoppas de hinner sätta sig ordentligt innan dess.

I eftermiddag ska jag träffa min käre vän Elin, och sen ikväll beger jag mig till Emelie för en tjejkväll!
Känns som en bra eftermiddag/kväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0