Kli i kroppen!

Det blev en sväng till gymmet ändå. Det kliade i hela kroppen ;) Testade att springa lite lugnt i 5 km. Kände bara lite i fotleden, så ville inte springa för snabbt. 5 km var lagom. Var så otroligt varmt på gymmet idag. Kan kanske bero på att det har varit mycket folk där nu när det är så kallt ute. Ingen vågar gå ut i kylan!


Från vinterpromenaden!

Ikväll blir det mys med min sambo när han kommer hem från jobbet. Middag iform av rotsaker och färsbiffar, sen en bra film, te och en smoothie på det. Sen kan man sova gott, och ladda inför en ny vecka.
Blir långa dagar för mig denna veckan med. I alla fall måndag och tisadag, så då hinns ingen träning med =/
Men en promenad ska jag i alla fall försöka få med. Förr gick jag en långrunda varje dag, men nu går jag aldrig längre. Skärpning. Promenader är ju så bra. Stärker hela kroppen på ett helt annat sätt än annan träning. Gång är ju faktiskt vår mest naturliga träningsform!
Så mer promenader från och med nu. Och tur är väl det att vi går åt rätt håll, då det blir varmt och ljusa kvällar snart. Då blir det lite lättare att ge sig ut och gå.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0