"Knökafulla" gym

Första skoldagen idag efter julledigheten. Inte lika jobbigt att gå upp som jag trodde. Halv 6 steg jag upp och gjorde mig iordning och åt yoghurt med hemmagjord müsli! Sen bar de av med bussen till Växjö!
Direkt när jag kom hem idag vid 4, bytte jag om till träningskläder och stack till gymmet för att springa.
Dagens pass: Tröskelpass! Lite snabbare idag än förra veckan. Är så kul att springa, och känna hur konditionen förbättras för varje gång. Och ännu roligare när jag fick springa tillsammans med min sambo! =) Yihoo, min träningsmotivation har smittats av sig till honom, och det gillar jag starkt.
Men än sak som är väldigt jobbigt nu såhär i januari, är att det är SÅ mycket folk på gymmet. Allas nyårslöften som ska uppfyllas, och som egentligen borde hållas längre än vad dem verkar göra. I mars-april har dem flugit ut igen och gymmen står "tomma" igen.
Det är då det är som skönast att träna på gym. När det är lugnt och skönt! =)
Nu ska jag dricka min första kopp kaffe och plugga lite!
Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0