Min helg!

Ojdå, jag har varit riktigt dålig på att uppdatera i helgen. Men jag har helt enkelt inte haft varken tid eller lust.

I fredags hade jag tenta. Skönt när den var över. Då kunde man äntligen känna sig fri igen.
Hem till lilla Sävsjö igen, göra sig iordning och sen ner och spela bowling i 2 timmar. Trevligt sällskap, corona och bowling = bra!




Första perioden gick bra för mig, men sen gick det bara utför. Haha. Men bowling är kul. Borde man göra oftare. Efter bowlingen gick allihop och åt tillsammans på statshotellet. En trevlig kväll med precis lagom av allting =)

Lördag: Jobb på badhuset 8-16.30. Lagom mycket folk. Därefter hem och göra sig iordning för middag på "Mästergudmuns källare" i Jönköping med Linus, mamma och pappa. Jag tog vitlöksbröd till förrätt och black and white till huvudrätt. Mumma! Mysigt att åka iväg och äta tillsammans sådär. Synd bara att man behöver åka så långt! Men vi är ju iofs vana vid det.



Efter middagen åkte vi och köpte en godispåse var. Ja, jag vet, jag är dum. Mitt sötsug som hade börjat gå över, och så går jag och handlar godis. Dumma jag! Men någon gång ibland måste man få äta lite god choklad! =)

Idag sov jag ut! Så underbart skönt! Äta frukost och bara ta det lugnt på morgonen. Inget plugg eller jobb. Skönt.

Nu i eftermiddag stod det intervallträning på schemat, eftersom jag inte hann med det igår. Segt till en början, men efter de första 3 snabba minuterna släppte segheten, och jag kunde till och med öka litelite till =) Härligt!
Om jag kommer kunna öka lite varja gång, så kommer min kondition vara på topp till i maj ;) haha!

Och förresten, mamma och jag funderar på att boka in Tjejmilen i slutet av Augusti! ;)

Tack för en helt underbar helg <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Å va det såg gott ut :) Jag kan tipsa er om en jätte-mysig resturang i Vetlanda (inte så långt)

Källarn se länken: http://www.vetlandastadshotell.se/erbjudanden.aspx?pageID=5

Statspannan är helt underbar!

2010-01-18 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0