Nytt utseende!

Nu har jag ändrat mitt utseende på bloggen igen. Tyckte brunt var så mörkt och dystert. Ser så himla tråkigt ut tycker jag, så detta utseendet får gälla ett tag framöver. =)

Idag är det total vilodag, och det är såå skönt! Linus och jag var och storhandlade mat innan, var nämligen helt tomt i kylskåpet! Men nu är det välfyllt. Har precis ätit en god middag och mumsar på lite godis från i lördags ;P

Imorgon är jag ledig, men jag kommer ändå vara upptagen hela dagen. Först långpass på förmiddagen, sen slingning hos Jonna, och sen tjejmys hos Sarah på kvällen. Mys!

Nu ska jag bara lata mig! Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vitt är snyggt som bakgrund!!! stilrent. Bra val där tycker jag! ;)

Vilodagar är bra... de behövs ibland.

Lycka till med bloggandet!

2010-01-20 @ 00:36:15
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0