Ont i hjärtat av all stress.

Nu har jag precis ätit en god middag som min käre sambo lagat. Spagetti Carbonara! Gott och krämigt. Men stackarn som får leva med en "nyttig" sambo. Här blir det fullkornspasta, broccoli och inte för mycket salt. Haha ;) Men jag tror han tycker de är bra att jag vill vara lite nyttig, för då måste ju han med vara de!



Dagen skulle ha bestått av plugg, plugg, plugg. Men har inte blivit så mycket av den varan =/ Fick för mig att rensa ut garderoberna istället och städa bort alla julsaker. Kan inte förstå varför jag får sånna ryck ibland. Jag som har hur mycket plugg som helst. Tyvärr känner jag att min kropp inte alls tål all denna stress.
Jag ska alltid vara igång, har för mycket i tankarna, allt ska vara perfekt. Men då blir det bara pannkaka istället. Idag har jag inte alls varit snäll mot Linus. Vaknade på fel sida, bara klagar och stressar runt.
Måste bli ändring på det, annars kommer inte mitt hjärta orka med allt.

Imorgon skulle jag egentligen till skolan för årets första föreläsning. Men jag känner att jag behöver stressa ner, ta de lugnt och få sova ut. Nya tag på måndag. Då börjar skola, pendling och vardagen igen.


Kommentarer
Postat av: Alex

konstigt att dessa "ryck" alltid kommer när man har som mest att plugga! :P

Men tänk på att försöka inte stressa, det är viktigare än man tror!



2010-01-06 @ 22:25:35
URL: http://halsotoppen.blogspot.com
Postat av: Ines

stressa ner gumman! du klarar ju av skolan ändå.. och allt annat också, ha inte så mycket panik. allt behöver inte va perfekt. det blir bra ändå!

puss och kram på dig :)

2010-01-07 @ 09:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0