Överskottsenergi!

Den där eviga matfrågan, "Vad ska vi äta?". Ingen aning om vad vi ska äta ikväll. Orkar inte ställa mig och göra något, och Linus är sämst på att komma på något att äta! Så då får det bli jag som kommer mest idéer. Men idag har jag idétorka. Kanske bara får bli lite varma mackor.

Vilodag idag, och jag har suttit inne nästan hela eftermiddagen och pluggat matte. Hjärnan är trött, men kroppen har en extrem överskottenergi.
Kan inte sitta still, vill ut, springa, träna, hoppa, skrika, skratta, busa, retas, rulla i snön!



Yes, sådan blir jag när jag bara suttit still. Kan inte sitta still för länge, för då blir jag helt konstig. Fråga bara min sambo, han vet!
Därför vet jag att när jag väl börjar jobba, så vill jag ha ett jobb där man rör på sig. Skulle jag aldrig palla ett kontorsjobb! Uschnej!

Imorgon är jag tillbaka till vardagen, pendlingen och föreläsningar igen!
Det är bara att inse att man inte alltid kan vara "ledig".


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hemmagjord pizza :)

Det åt vi idag, SUPERGOTT =) Åh Linus blir nog glad att få en deg.

2010-01-10 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0