På ett rullande band!

Sådär, då var träning avklarad för idag! 50 lugn långlöpning på bandet med 1 grads lutning! Härligthärligt!
Det är så mycket tankar som dyker upp i huvudet när man springer, konstigt nog. Man drömmer sig bort, och sen helt plötsligt kommer man på att man står på ett rullande band, och kanske borde koncentrera sig på att inte trilla av ;) Lyckades visst stänga av mitt band idag när jag sprungit hälften. Surt =/ Men det var bara att sätta på igen och börja på "noll" igen. Inte kul att se att de står 25 min, när det egentligen skulle stått 50. Haha. En småsak, men de är faktiskt ganska störande! :P



Jösses vad mycket snö det är ute nu! Man får verkligen pulsa fram. Kanske blir pulkaåkning i eftermiddag eller längdskidor. Vad kommer bli jobbigast i all snö?!

Nu måste jag verkligen sätta fart med pluggandet ;)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0