Pigg av lite frisk luft!

Nähä, känns som det varit lite deppigt här inne nu ett tag! Så vill vi ju inte ha det!
En härlig vinterpromenad fick mig att bli mycket piggare! Frisk luft gör så otroligt mycket.
Motion och frisk luft tror jag kan göra vem som helst glad, så det så.

Och min sambo och älskade vet hur han ska göra mig glad. Han är så snäll och underbar.
Ställer upp i alla lägen, i vått och torrt, det är det som kallas äkta kärlek. Han är verkligen hur bra som helst!


Han & Hon <3

Nu är jag pigg och glad, och ska njuta av en riktig mysfredag och ikväll blir det "Het köttfärsdipp".
En perfekt fredagsmiddag, och lite annorlunda än vanlig tacos.
Sen blir det choklad och vin!



Hoppas ni får en underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Låter helt underbart! :D Om jag kommer iväg så blir det för att göra praktik, och då är det november till mars. :) Blir det inte av då, så kommer det nog ta ett år till eftersom jag pluggar nu. Men mina resenerver rycker som tusan, så jag vill kunna blanda resa och plugg lite. ;) Hur länge ska ni vara där?

2010-01-29 @ 18:58:46
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0