Platt mage, stark rygg!

Körde ett litet rygg-och magpass nu ikväll. Hade inga idéer på hur jag skulle träna. Tog fram balansbollen, men kom verkligen inte på någon övning, förutom vanliga sit-ups. Och hur tråkiga är inte dem? Så om ni har några bra tips på mag/rygg-övningar på balansboll så säg till ;)

Kom i alla fall på att jag hade en träningsdvd, "Platt mage, starkt rygg", så den fick det bli istället. Och de känns myxket roligare att köra efter en dvd, än att bara komma på lite övningar själv! Och den dvd:n är faktiskt bra tycker jag! Kommer nog ha lite träningsvärk i magen imorn. Hoppas det i alla fall. För om det är någonstans man vill ha träningsvärk, så är det väl i magen! =) Det gillar man. Benen är helt klart värst att ha träningsvärk i. USchja!



Nu ska jag nog krypa ner i sängen och ladda inför en lååång pluggdag imorgon! Sov så sött!


Kommentarer
Postat av: Ines

hehe hade inte du VILODAG idag???

detta är minsann träning i min uppslagsbok

2010-01-12 @ 22:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0