Rotsaker i ugn!

Blev träning vid 4-tiden ändå. Kunde inte hålla mig. Så skönt när man har det gjort sen med, så man kan njuta av kvällen mer. Blev 40 minuters cykling och styrka överkroppen. Ett lagom jobbigt pass =)

Sen jag kom hem har det varit full rulle. Tvätta, laga mat, diska, packa m.m. Men nu känns det som att jag äntligen kan sätta mig och lugna ner mig lite. Mat i magen, nytvättat i garderoben och väskan nästan packad. Skönt!

Dagens middag fick bli rotgrönsaker i ugn och färsbiffar. Rotsaker är min nya passion. Det är så himlans gott. Man kan verkligen blanda allt möjligt. Idag hade jag i potatis, morötter, rödlök, purjolök, rotselleri, paprika och champinjoner( för Linus skull) Och sen olja och havssalt på! Gottgott!



Imorn bär det av mot estocolmo! =) Kommer bli kanonkul. Bara slappa och ta de lungt, förutom maxtestet som ska göras direkt när jag kommer upp. Men sen är det slapp som gäller ;) Härligt!

Nu ska jag kolla in "Halv åtta hos mig". Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag älskar också rotfrukter! Såg gott ut det där!

2010-01-21 @ 21:39:31
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0