Sötsugen!

Hemma tidigt idag tack vare Ines och Emil. Och det var riktigt skönt att komma hem halv 2 istället för 4. Så nu har jag helg kan man säga! Yiihoo.
Har precis ätit Linus goda carbonara till lunch, och mitt sötsug är hur stort som helst. Bara för att jag köpte en påse godis i helgen så kommer sötsuget tillbaka igen =/ Attans.
Men som tur var så hade vi några chokladpraliner kvar sen Linus kalas. Mums vad gott det var. Är det helg så är de ;) Och i helgen kommer det nog bli mycket av den varan känner jag på mig.



Träningen får bli lite senare idag, är alldeles för trött för det just nu + att det är en massa skolungdomar på gymmet, och dem har jag ingen lust att trängas med. Cykling och styrka överkropp väntar ikväll!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Lilla Marie. Godis får man unna sig :)

Särskilt nu när du har kommit igång med träningen. Då skadar det inte med att unna sig av det goda :D.

Fast större godisgris än mig kan du nog knappast bli, och det vet du :P.



Hur är det med de nya kurserna? Går skolan bra nu? Vi får snart träffas igen. :).



Puss

2010-01-21 @ 14:36:59
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0