"Springa in i väggen"

Nu sitter jag här, färdigduschad, färdigtränad och mätt och belåten.
Så nu väntas tentaplugg resten av dagen! Åh, vad jag längtar tills det är över.

Steg upp klockan 7 idag och begav mig till gymmet för att springa 55 minuters långpass. Det tråkiga var att inga tv-apparater fungerade, så det var väldigt segt att stå och springa i 55 minuter och bara glo in i väggen. Hade inte med mig musik heller =/ Klockan gick väldigt sakta, men jag klarade 10 km på 55 minuter, så det känns bra ändå. En bra start på dagen!

Var egentligen tänkt att jag skulle köra lite styrketräning efter löppasset, men min mage ville ha mat, hade bara ätit en banan innan, och det är inte bra att styrketräna på tom mage, så jag gick hem istället. Åt havregrynsgröt med äppelmos och äggmacka och kaffe! Vad gott det är med frukost när man tränat på morgonen.


Jag älskar frukost!

Tycker egentligen det är bäst att träna på morgonen, vet inte varför, men det är så skönt när det är lugnt på gymmet, ingen risk att man får håll och kroppen värms upp inför dagen! Och sen är det ju alltid skönt att ha träning gjord, så kan man duscha och bara slappa hela dagen sen ;)

Eller slappa och slappa, kommer räkna matte hela dagen. Sen ikväll kommer Jonna och vi ska kika lite på vår eventuella resa i höst! =) Wihoo.



Nu skriker matteböckerna på mig. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anne ;)

Hoppas det går bra med plugget & så :) Fruksoten lät btw riktigt aptitretande !

2010-01-13 @ 11:05:07
URL: http://anneliscious.blogg.se/
Postat av: YVONNES

Svar: tack för kameratipset, ska kika på den!

2010-01-13 @ 18:19:15
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0