Stockholm, nu kommer vi!

Nu är det fredag och det är äntligen dags att åka iväg på minisemester. Jag och min barnsdomsvän åker från det småländska skogarna till huvudstaden! Kommer bli en superbra helg tror jag!



Först ska jag åka och göra ett maxtest när vi kommer fram. Och ta lite bilder för Lifeportalen. Men efter det är det bara fritt fram för förslag! Vi har i alla fall tänkt göra det som faller oss in, ingen stress! Och det ska bli så härligt att sova på hotell, äta god hotellfrukost, gå runt bland massa affärer, fika på något mysigt fik och gå ut och ta nåt glas vin!

Så ni får ha en bra helg här hemma! Så lovar jag att lägga ut en massa bilder sen på söndag när jag är hemma igen!


Två galna tjejer i storstan! Hur ska det gå?!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Before29

Låter som ni kommer ha de toppen ;)

2010-01-22 @ 18:26:49
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0