Stressen är bannlyst!

Hjälp, dagen har verkligen gått undan! Och det känns inte som jag har fått gjort det jag skulle. Men vad kan jag göra åt det nu. Är bara dumt att stressa upp sig för mycket. Det vet jag hur det känns, och det är inget kul alls. Ständig magvärk, huvudvärk, andnöd, hjärtklappningar och konstant trötthet =/ Uschenamej. Det vill man inte ha.
Så nu ikväll kommer min kära Jonna, och jag är tvungen att ta en paus från böckerna och allt annat. Det är nog ganska bra faktiskt ;)

Har lagat burrito ikväll, och det är så mumsigt och smidigt att göra. Bara att steka lite köttfärs och blanda i en massa gott och kryddor. Rulla in i tortillabröd och sen lägga över någon ostskiva, och sen skjuts in i ugnen. Så blir de knapriga och goda sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0