Styrketräning!

Blev en runda på gymmet innan lunchen. Cykling + styrketräning. Jag som inte hunnit med någon styrka denna veckan försökte få med hela kroppen på ett och samma pass idag. Men hoppade rygg och mage. Det tänkte jag köra på lördag! Men styrkan idag kändes bra, och det var faktiskt ganska kul när jag väl höll på. Hade mycket ork idag, och det känns kul! Efter passet cyklade jag en sväng, innan jag begav mig hem för att laga mat.



Helgen som kommer är fullspäckad. Tenta i Växjö imorgon, hemma kl.4, bowling på kvällen. Lördag jobb 8-17, sen hem göra sig iordning och åka till Jönköping. Mamma och pappa ska bjuda mig och Linus på mat. Sen på söndag är det inget planerat som tur är! Än så länge i alla fall. Pyssla lite här hemma kanske, man får passa på när man inte har något plugg!


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Vilka vackra blåa ögon du har! :)



sv: Oj, det finns hur mycket som heeelst att göra i australien. Det beror på vad du är intresserad av? Om du ska till Oz på semester så måste du se Fraser island (världens största sandö). Att dyka med hajar är också något man kan göra. Eller ta dyk.cert. Du måååste besöka Sydney, dricka en starbuckskaffe och se ut över operahuset och bron! :) Att besöka surfers paradise är också en grej som är häftigt, där kan du lära dih surfa. Besök australienguiden.se för mer inspiration!



Kram

2010-01-14 @ 18:05:34
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0