Sunday morning!

Igår hade Jonna och jag planerarkväll. Vi kollade in priser på flyg, vad vi vill hitta på, priser på boende m.m. Mycket att tänka på, och mycket pengar kommer det kosta till slut, men jag VET att resan kommer bli kanon, ett minne för livet helt klart. Bokningen är planerad i mars någon gång, men jag är helt säker på att det kommer bli av nu ;)

Vi lagade även tortillapizza med kebab..lite nyttigare än kebabpizza från gatuköket. Vi tog bara fullkornstortilla med tomatpure, stekte kebabkött och la på, tomat, ost, purjolök, fetaost och in i ugnen. Smidigt och gott =)



Idag på morgonen hade Linus och jag en riktig mysfrukost med varma baguetter, nypressad apelsinjuice och kaffe. Mums! Därefter åkte vi och badade en snabbis i badhuset efter en pormenad i kylan.



Kom nyss hem från mamma, har varit där och ätit söndagsmiddag, ätit kladdkaka och jobbat.

Står mellan att åka till gymmet eller ha vilodag! Har inte ont idag heller, så är sååå sugen på att testa på och springa lite. Är det dumt? Borde jag vila en dag till? Får se hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0