Träning och planering!

Jag har varit och tränat, och jag mår så bra av att träna =) Egentligen stod det intervallpass på schemat. Men eftersom jag är rädd om foten, valde jag att cykla idag istället, 45 minuter allt som allt. Och lite styrka för ben och mage. Har inte känt något i foten idag, och det är jag glad för ;) Hoppas verkligen lite vila kan hjälpa, så jag kan köra på som vanligt på måndag igen. 

Ikväll kommer Jonna till mig och vi ska laga mat och planera resan. Åh, jag längtar redan en massa till vi ska åka. Vill ha september nuuu!

Och mamma berättade att hon och jag ska åka en weekend till Sthlm i början av september och springa tjejmilen. Kommer bli kul det med. Att åka iväg med mamsen en helg, och samtidigt ha ett träningsmål efter sommaren. Blir lätt att man slappar till sig under sommaren annars ;) Men i sommar kommer det bli stenhård träning och en massa jobb.



Nu kommer snart Jonnyboy. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0