Tröskelpass!

Och så var dem nya kurserna igång: Kemi och Fysik! Jippi, vad kul det låter hörni.
Och för er som undrar vad jag läser, så är det ett naturvetenskapligt basår. Har än så länge läst Matte C-D och Biologi A-B. Så nu är det fysik och kemi kvar! Något som inte lockar för fem öre, menmen, det ska nog gå bra det med.

Varför jag läser det här är för att jag vill ha naturbehörighet, gick ju tyvärr samhäll på gymnasiet.
Var inne på optiker ett tag, och då behövs naturämnena. Men nu är jag inte alls säker på om jag vill det längre. Men som alla  säger, det är bra att ha ändå framöver + att jag har något att göra!
Så det är bara att läsa och se glad ut ;)

När jag kom hem stack jag direkt till gymmet. Tröskelpass idag. Väldigt segt i början, kan bero på att jag körde ett tufft intervallpass igår. Egentligen ska jag inte springa 2 dagar i rad, men med helgen tajata schema så fick det bli så.
Men dagens pass blev bra tillslut =)  35 minuters löpning i varierat tempo, men flåset och tempot är bättre än förr, så jag är påväg mot rätt riktning.
Tänk vad mycket lite intervallpass kan göra. Jag som alltid varit fast i ett och samma tempo klarar nu av att springa i ett mycket snabbare tempo, och då har jag bara tränat i 2 veckor!

I helgen åker jag upp till Stockholm med min kära Jonna. Slapphelg och massa mys, god mat och shopping väntar. Men innan dess ska jag åka och ta lite träningsbilder för Lifeportalen och så ska jag göra ett maxtest =/ Snacka om att jag kommer behöva helgens vila sen =)



Ikväll blir det fruktsallad, "Halv åtta hos mig" och mys med min sambo!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Ann

Hej! Fin blogg, vackra bilder! Tränar du mot något särskilt mål?

2010-01-19 @ 19:26:21
URL: http://annsanns.blogg.se/
Postat av: Miranda

härligt med tröskelpass! inte det enklaste på det här underlaget direkt ;)

2010-01-19 @ 23:21:22
URL: http://mirandasminut.se
Postat av: Sofie RW

Tröskelpass och maxtester - spännande! Och håller med miranda. Snyggt jobbat med trösklar på detta underlag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0