Beundrare på morgonpromenaden!

Ännu en morgonpromenad avklarad. Vaknade stel som en pinne idag. Kändes som jag sprungit ett marathon i sömnen. Tanken var att jag skulle gå till gymmet idag och köra styrka efter frukosten.
Men jag hade absolut ingen ork. Och solen sken utanför fönstret.
Så därför fick det bli en långpromenad idag igen på ca 1,5 timma.
Men det går snabbt om man har trevligt sällskap med sig =) Finns alltid en massa att prata om.
Och när vi gick förbi en äng med en massa kalvar blev dem så nyfikna så alla sprang fram och ville hälsa!
Det tyckte vi var lite kul. Beundrare sådär på morgonen är inte dåligt! Haha!
Bild: Ines Alic

Kommentarer
Postat av: Ines

borde finnas en Gilla-knapp på din blogg!

för detta inlägget gillar jag!:)

2010-06-15 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0